Western-USA-2014.reismee.nl

2Dagen met vele indrukken

Vanuit de ranch in Tombstone zijn we vertrokken naar de RedRocks van Sedona. Deze reis ging via een oude indianen route door de bergen. Een afstand van 20mile was onverhard waardoor de 4x4 drive goed van toepassing kwam. Het was een langdurige maar bijzonder mooie etappe. Aan het einde van de middag kwamen we aan in Sedona, dit stadje staat bekend om zijn rode rotsformaties, een werkelijk ongekend mooi gebied. 's-Morgens op tijd opstaan want we hebben een avonturen safari route geboekt met een pink-jeep. Deze bracht ons over een wederom onverharde weg tot bovenop de Red-Rocks. En de term avontuur kwam goed tot zijn recht op deze route. De weg was in een dermate toestand, dat het voor mensen met rugklachten absoluut een probleem zou zijn geweest. Maar het uitzicht bovenop maakte alles goed, prachtig. Na deze tocht zijn wij doorgereden naar de Grand-Canyon. Bij aankomst was de zon aan het ondergaan wat een prachtig schouwspel van kleuren opleverde. De volgende morgen moesten we vroeg opstaan want er stond een helikopter op ons te wachten, Deze heeft ons tijdens een rondvlucht van een halfuur boven de Grand-Canyon een prachtig beeldiop de canyon gegeven. Een fantastische ervaring die niet snel zal worden vergeten. Na deze 2 fantastische dagen boordevol met natuurgeweld werd het tijd om een heel ander geweld op te gaan zoeken. Het werd tijd voor het onvervalste gokparadijs Las Vegas. Dus hup in de auto, want Vegas here we come.

Cobi

O jongens wat een ervaring geweldig om dit zo te kunnen doen en wat moet dat mooi geweest zijn zo vliegreisje door de bergen genieten
Nu naar Vegas weer heel iets anders maar ook zeker de moeite waard geniet nog van alles en weer bedankt voor dit reis verslag liefs xxxxx. Ma

Rita & Harry

Hoi uit waterland. Hoop dat het bij jullie beter weer is,al is het met een Jeep door de bagger scheuren toch ook wel leuk.Zo'n helikopter vlucht is toch ook een belevenis.
Voor Las Vegas zijn jullie net te laat want daar is zojuist de jackpot gevallen van $2400000,- Nog veel plezier en een goede reis.Bedankt voor de foto's.Groet Rita & Harry