Western-USA-2014.reismee.nl

Los Angeles. Santa Monica

Santa Monica aangekomen zien we direct de luxe van LosAngeles/Hollywood, het hotel heeft alleen ValetParking en alles is poepie-chique, de kamer is mega groot, en heeft een prachtig uitzicht vanaf de 17e verdieping. We laten de koffers achter bij de receptie en zijn direct vertrokken, het hotel verzorgt onze spullen, om door Beverly Hills naar het Hollywood sign te gaan kijken. Daarna over Hollywood Boulevard bij de sterren wezen kijken. 's-Nachts komen we echter achter één van de nadelen, de 18e verdieping is het restaurant en wordt 's-avonds omgebouwd tot discotheek, echter zijn ze tijdens de bouw de vloerisolatie vergeten en dus liggen wij mee te schudden in ons bed :-( Even klagen bij die allervriendelijkste Amerikanen en het wordt geregeld, we kunnen of direct naar een andere kamer of de volgende dag, wij kiezen voor het 2e. De volgende morgen zijn we naar de Universal Studio's geweest, en fantastisch park met echt voor ieder wat wils, van achtbanen tot spektakel shows en van informatief tot dierenshows. Alles uiteraard gebaseerd op films. Ik moet zeggen ze weten ook heel goed hoe je daar een 3D ervaring hoort te beleven, super ride's met de Transformers en de minnions. Een ander hoogtepunt is de tour langs alle studio's en opname locaties. Ook hier wordt een spektakel gemaakt, een absolute aanrader. Het park was tot 22:00 uur open en daar hebben we ook gebruikt van gemaakt. Kortom het was een topdag. In het hotel hebben ze keurig al onze spullen in een andere kamer gezet en wij kunnen heerlijk rustig slapen. Morgen gaan we naar San Diego, en heel ander soort Amerika.

Yvonne

Tjonge ziet er allemaal super uit, geniet ????????

Cobi

Nu dat zijn een hoop indrukken zo maar het ziet er toppie uit allemaal heerlijk zo !!!!!!!!!!

Rita & Harry

Bedankt voor de mooie foto's via de App zo beleven wij America ook nog een beetje.Toch mooi dat je een etage hoger in de discotheek bent.Ook de laatste zien er weer prachtig uit.Maar de sterren waar jullie het over hebben zien wij er nog niet bij.Goede reis naar San Diego en de groeten van ons.

Annemarie

Ziet er allemaal super gaaf uit!
Veel plezier verder..ben benieuwd naar de volgende verhalen!

As

Heerlijk hoor en super genieten jullie!!!