Western-USA-2014.reismee.nl

Eerste deel van de auto-tocht.

Woensdag ochtend is het zover, we konden de huurauto ophalen bij Hertz en de auto-reis ging beginnen. Omstreeks 11:00 uur zijn we vertrokken vanuit San Fransisco. Eerst even wennen aan de auto, het is een Nissan 4wiel-drive (iets dat deze reis wel goed van pas gaat komen) en aan het verkeer hier in de USA. De eerste bestemming was Santa-Cruz een hotel aan het strand, en vlak bij de pier en de kermis. De reis verliep via de Highway no:1, een prachtige route langs de oceaan en door de bergen. Op plaats van bestemming hebben we kennisgemaakt met een groep zeeleeuwen welke onderop de pier verblijven. 's-Avonds nog even naar de kermis (boardwalk) geweest waar we nog wat achtbanen, spookhuizen en ander vertier hebben beleefd. Donderdag ochtend ging de reis verder over Highway no:1, dit keer een groter deel. De route was erg druk maar erg mooi. De uitzichten maar ook de andere auto's waren prachtig, we hebben nog nooit zoveel Ferrrari's, Lamborghini's, Mustang's, Camaro's en antieke auto's gezien als op deze route. We hebben ook de eerste walvissen gezien, van een grote afstand weliswaar maar ze waren er echt. Bij aankomst in het hotel in Pismo Beach hebben de kids nog even gezwommen, waarna we in het centrum een "heerlijke" pizza hebben gegeten. Bij jullie breekt een nieuwe dag weer aan, en wij gaan even slapen. Morgen reizen we verder naar Los Angeles, Santa Monica om precies te zijn, het land van Otto Rocket, dus dat wordt erg leuk. Mvg van ons.

Hans van der Mark

Het klinkt allemaal erg gaaf, de foto`s zijn super. Geniet ervan met zijn allen en wij blijven jullie volgen.

Marc

Goodmorning, big times USA, have fun.
leuk jullie op de voet te volgen!

Cobi

Geweldig om zo mee te reizen en prachtige foto's vannacht nog even met marion gewapt was leuk nu nog even genieten met en van elkaar xxxx