Western-USA-2014.reismee.nl

San Fransisco

Gisteren zijn we na een rustige vlucht en een taxiritje door de stad veilig in het hotel aangekomen. Het is echt een stad uit de jaren 20 van de vorige eeuw, oude gebouwen, wegen en uitstraling. Het hotel kan zo terug in geschiedenis, hoogpolig tapijt een lift die je alleen van tv kent compleet met liftboy en bronzen kofferrek. Vandaag zijn we de stad gaan verkennen met behulp van een hop-on, hop-off bus. De eerste halte was de piersite, hier zijn diversen bezienswaardigheden zoals de zeeleeuwen en allerlei winkeltjes. De tweede halte was de GoldenGateBridge, een prachtige tocht door het Californische landschap met uitzichten over de baai. Daarna nog even gewinkeld op UnionSquare in diversen wereldberoemde winkels. Een heerlijke eerste dag van deze vakantie. Morgen gaan we de stad verder bezichtigen, voor nu een fijne avond.

Cobi

Heerlijk om even iets van jullie te horen en geweldig dat ik zo een stukje mee kan reizen geniet lekker en kus voor 4

Annemarie

Jullie avontuur is eindelijk begonnen...gaaf hoor!
Heel veel plezier!

Carola

Cool!! Geniet van elke dag en elk moment. X

Britte

Super gaaf! En ook super leuk dat we zo met jullie mee 'reizen'! Veel plezier xx

Debbie

Een goed begin van jullie vakantie! Lekker genieten

Cobi

Hoi hoi allemaal alles goed daar nu zo de foto's te zien vermaken jullie je zelf best ziet er mooi uit allemaal veel liefs ma en omi